Stěhování firmy v několika krocích


Stěhování je vždy náročný úkol, který vyžaduje mnoho času a trpělivosti. A vůbec nezáleží na tom, jestli jde o stěhování obytných prostor anebo o stěhování firmy. Stěhování firmy je v mnoha ohledech ještě o trochu náročnější. Proto je dobré využít specializovanou stěhovací službu, která vše vyřídí a zařídí za vás.

kancelář

  • Předem bude zajištěno parkovací stání i domluva se správou budov.
  • Přístupové trasy i výtahy budou natolik chráněny, že nemůže v podstatě dojít k jejich poškození.

Stěhování může proběhnout dvěma způsoby.

  1. Buď vám dovezeme veškerý obalový materiál a vy si vše připravíte.
  2. Anebo využijete náš balicí servis, který vše připraví za vás.

Do stěhování vaší kanceláře spadá odvoz veškerého vybavení, včetně trezorů, objemné techniky a dalších prvků. Ke stěhování může dojít prakticky po celý rok, 24 hodin denně. Záleží na domluvě.

  • V případě zájmu je možné na rozmístění stěhovaných předmětů v nových prostorách podle vašich požadavků.

Likvidace kancelářského nábytku

V případě, že některé součásti vašeho kancelářského zařízení už do nového působiště v žádném případě nechcete, není problém, abychom se ho zbavili za vás. Likvidace kancelářského nábytku může proběhnout dvěma různými způsoby. Záleží na tom, o jaké množství a jaký druh materiálu se jedná. Vždy přizpůsobíme celý proces konkrétní situaci a požadavkům.

kancelářský nábytek

  1. Přistavení kontejneru k vyklízeným prostorám– tento způsob se využívá především v případě, že je nutná likvidace většího množství věcí či suti a sypkých materiálů.
  2. Odvoz na sběrný dvůr– řešení pro vyklízení menšího rozsahu nebo přímo pro likvidaci nábytku.

Oba uvedené způsoby spadají do EKO likvidace.Ve sběrných dvorech jsou materiály tříděny a poté recyklovány. V případě potřeby je samozřejmostí také skartace dokumentů.