Stěhování je vždy náročný úkol, který vyžaduje mnoho času a trpělivosti. A vůbec nezáleží na tom, jestli jde o stěhování obytných prostor anebo o stěhování firmy. Stěhování firmy je v mnoha ohledech ještě o trochu náročnější. Proto je dobré využít specializovanou stěhovací službu, která vše vyřídí a zařídí za vás.
- Předem bude zajištěno parkovací stání i domluva se správou budov.
- Přístupové trasy i výtahy budou natolik chráněny, že nemůže v podstatě dojít k jejich poškození.
Stěhování může proběhnout dvěma způsoby.
- Buď vám dovezeme veškerý obalový materiál a vy si vše připravíte.
- Anebo využijete náš balicí servis, který vše připraví za vás.
Do stěhování vaší kanceláře spadá odvoz veškerého vybavení, včetně trezorů, objemné techniky a dalších prvků. Ke stěhování může dojít prakticky po celý rok, 24 hodin denně. Záleží na domluvě.
- V případě zájmu je možné na rozmístění stěhovaných předmětů v nových prostorách podle vašich požadavků.
Likvidace kancelářského nábytku
V případě, že některé součásti vašeho kancelářského zařízení už do nového působiště v žádném případě nechcete, není problém, abychom se ho zbavili za vás. Likvidace kancelářského nábytku může proběhnout dvěma různými způsoby. Záleží na tom, o jaké množství a jaký druh materiálu se jedná. Vždy přizpůsobíme celý proces konkrétní situaci a požadavkům.
- Přistavení kontejneru k vyklízeným prostorám– tento způsob se využívá především v případě, že je nutná likvidace většího množství věcí či suti a sypkých materiálů.
- Odvoz na sběrný dvůr– řešení pro vyklízení menšího rozsahu nebo přímo pro likvidaci nábytku.
Oba uvedené způsoby spadají do EKO likvidace.Ve sběrných dvorech jsou materiály tříděny a poté recyklovány. V případě potřeby je samozřejmostí také skartace dokumentů.